This film about “sex, money and a good person” tells of a love triangle between an ordinary young woman, her undeserving husband and a kind, elderly Czech-Italian. Using a simple plot reminiscent of a story from a dime novel, screenwriter Petr Jarchovský and director Jan Hřebejk develop an intricate genre piece with an unexpected ending.