Cristina, a young nurse from the country, walks the streets of Santiago de Chile like a silver ball in a pinball machine. When she is not reading National Geographic to her elderly Hungarian patient Milos or flirting with a park gardener, she is following Tristán Greenberg, a 33-year-old-architect whose wallet she finds after he is mugged… This original and playful example of new Latin-American cinema was the Chilean entry for the Oscars.