Fireworks
An iconoclastic and homoerotic look at a man who dreams of sailors, made when Anger was a teenager. Shot over a weekend when his parents were out of town, Anger stated, “This flick is all I have to say about being 17, the United States Navy, American Christmas and the Fourth of July.”