Over and Over!
A black Christmas comedy about death and other accidents, starring Jaroslav Dušek and Petr Čtvrtníček. An unexpected inheritance falls right into the Muk family’s lap. The sudden prospect of wealth triggers a number of events, after which nothing will ever be the same again.
This black Christmas comedy tells the story of the extended Muk family. The hero is Karel, a man with simple dreams and a somewhat stereotypical married life. His brother Robert, on the other hand, is a self-assured and practical businessman, and the youngest, Pavel, cannot make up his mind whether to find the meaning of life in nature conservation or in erotic games with his secretaries. Just before Christmas, an unexpected inheritance falls into the Muk family’s lap. This sudden prospect of wealth triggers a number of events which either lead them off their chosen path or re-route them entirely. Nothing will ever be the same again and all of them have to reassess their priorities in life. What is certain is that, whatever they do, their actions will come back either to reward them or to haunt them. The film stars a string of leading Czech actors and was one of the most successful titles of 2005.