Hostage
Eldar Guliyev, director of over fifteen films and documentaries, offers a different take on the conflict in Karabakh which broke out between the Azerbaijanis and the Armenians at the end of the 1980s. Women and children are unwilling participants in this war; their husbands and fathers are its hostages.