A Fargo-influenced comedy set in the frozen wilds of northern Sweden, Baba’s Cars is an enjoyable romp involving Russian drug runners, small-time shysters, and a lot of jokes best appreciated by Scandi auds. A genuine crowd-pleaser from helmer Rafael Edholm, pic’s good-natured hijinks and game cast keep chuckles flowing.