Life in Loops (A Megacities RMX)
We set off on a stunning audiovisual adventure across the continents in a remix of the celebrated film Megacities by Michael Glawogger (1997). A blend of original, unused and newly completed shots with a soundtrack from Sofa Surfers, together bringing a fascinating look at the other side of Mexico City, New York, Bombay, Moscow and Tokyo.