Ahimsa Stop To Run
What if a teenager sees things the rest of the world no longer sees? Is he insane or is the world becoming blind? A Buddhist thriller.
Teenager Ahimsa has lived a restless life filled with drugs and crazy buddies. Pattaya is a girl who has grown up in a well-to-do family. She is a distinguished doctor with a policeman boyfriend and her life is perhaps too perfect. All of a sudden, Ahimsa starts to have visions of the future and finds himself shadowed by the infuriating Karma, who has dyed red hair, wears Nike shoes and a red tracksuit! Then he meets Pattaya, who tries to uncover the secret of his mysterious foresight without knowing that she is part of it. What did Ahimsa foresee? Karma? Love? Or both? A Buddhist thriller.