A group of high school students and their teachers set off for a class trip to Bulgaria. When their bus breaks down, they find themselves stranded in an old hotel near the mountains. The atmosphere grows tense when the quiet and withdrawn Tsotsa decides to talk about his best friend’s recent suicide. Why did Andrij choose to end his life? And wouldn’t it have been better if Tsotsa hadn’t brought it up? Like his previous outings, Serbian director Miroslav Terzić’s third film is characterized by an overwhelming, meticulously crafted sense of tension. 3 Weeks After takes us into the vulnerable world of adolescents, where innocence is mixed with cruelty. It also exposes the mechanisms of bullying in a society that closes its eyes at decisive moments when looking away is the last thing we should do.