Žáci střední školy vyrážejí i s učiteli na třídní výlet do Bulharska. Když se ale porouchá autobus, skupina uvázne v odlehlém, starém hotelu nedaleko hor. Atmosféra zhoustne ve chvíli, kdy se Coca, tichý a uzavřený student, rozhodne promluvit o nedávné sebevraždě svého nejlepšího kamaráda. Proč se Andrij rozhodl ukončit svůj život? A neměl by Coca raději mlčet? Ani třetímu filmu srbského režiséra Miroslava Terziće nechybí pohlcující, režijně pečlivě vystavěná tenze. Tři týdny poté hledí do zranitelného světa dospívajících, kde se nevinnost mísí s krutostí. Film současně odhaluje mechanismy šikany i společnost, která v rozhodujících chvílích zavírá oči tam, kde by měly zůstat otevřené.