Pobřežní hlídka
Zfanatizovaný voják na hlídce v pohraničním pásmu zastřelí mladého civilistu. Trpí výčitkami svědomí a zároveň se mění v zabijácký stroj, který se vymkne kontrole svých nadřízených. Drsnou alegorii o příčinách a důsledcích rozdělení Koreje ozvláštňují surrealistické prvky...
Svobodník Kang Han-chol, zfanatizovaný armádním výcvikem, touží chytit špiona v pohraničním pásmu. Jedné noci nesmyslně zastřelí mladého civilistu Jong-gila, který na zakázané území pronikl s dívkou a kousek za plotem se milovali. Zatímco svědkyně absurdního masakru se pomátne, Kang Han-chol dostane za příkladné plnění povinností mimořádnou dovolenou. Při kontaktech s civilisty jej sužují výčitky svědomí, zároveň se ale mění v zabijácký stroj a stává se neřešitelným problémem pro své kolegy i nadřízené. Po dalších násilných incidentech je z armády propuštěn, což odmítne respektovat. Jako vykořeněný "fantom" bloudí kolem kasáren, ukradne výzbroj a útočí na bývalé kumpány... Režisér Kim Ki-duk proplétá drsné osobní drama s vypjatou společensko-kritickou alegorií. Polemiku s monstrózními důsledky rozdělení korejského poloostrova ozvláštňují surrealistické prvky. Drama o militantním jedinci, který se vymkne kontrole svých velitelů, je další režisérovou alegorií o kořenech zla a projevech násilí.