Jak básníci neztrácejí naději
Opět trochu zestárli, ale zůstal jim smysl pro humor, sny a naštěstí i důvod k životu. Legendární „básníci“ se už popáté, tentokrát po jedenáctileté přestávce, vracejí na filmové plátno v poetické komedii ze současnosti.