Pamatuj si mé jméno
Druhý Rudolphův snímek Pamatuj si mé jméno, nikdy nevydaný na VHS nebo DVD, je skutečnou raritou. Tato moderní verze klasického ženského melodramatu sleduje osudy ženy (Geraldine Chaplinová) propuštěné po dvanácti letech z vězení, která se vydává hledat svého bývalého manžela (Anthony Perkins).
Rudolphův druhý autorský film se v něčem podobá snímkům Jacquese Rivetta. Nejednoznačná dějová linka slouží jako odrazový můstek pro variace na dané téma, které autor charakterizuje jako „moderní pohled na klasické ženské melodrama éry Bette Davisové, Barbary Stanwyckové a Joan Crawfordové". Příběh sleduje Emily (Geraldine Chaplinová), která je propuštěna z vězení, kde si odpykala dvanáctiletý trest za vraždu. Jako voják připravující se do bitvy si pořídí nový šatník a vyrazí pátrat po bývalém manželovi (Anthony Perkins) a jeho současné ženě (Berry Berensonová). Emily naruší jejich život – objevuje se v domě v nečekanou hodinu, hází kameny do oken, ničí květinový záhon. A na pozadí podivné nové existence prodavačky v diskontu a milenky pana domácího začíná realizovat svou pomstu. Mnohovrstevné vyprávění postupně odkrývá holé jádro, kterým u Rudolpha již tradičně není samotný příběh. Silné bluesové písně Alberty Hunterové stejně jako kamera Taka Fudžimoty dokonale vystihují hlubiny a zákruty Emilyiny posedlosti – posedlosti mužem, kterého kdysi milovala.