Patrick
Před třemi roky Patrick zabil svou matku a jejího milence. Poté upadl do kómatu a od té doby je umístěn v soukromém pečovatelském domě. Na příkaz vedoucího lékaře, který má s nemohoucím tělem vlastní plány, je Patrick udržován při životě i přes mizivou šanci, že by se někdy probral. O tělo, které má permanentně otevřené oči a jehož jediným projevem života je hlasitý dech a občasné reflexní plivnutí, se stará nově příchozí sestra. V pečovatelském domě, a především v okolí sestry se záhy začnou dít bizarní, logice se vzpírající incidenty. Je možné, že by jejich pachatelem byl Patrick? Mezinárodně proslulý horor se soustředí na impresivní vykreslení situací, kdy racionalita ztrácí půdu pod nohama a propadá se do prostoru čiré hrůzy. Především díky démonické titulní postavě s hrůzostrašně vytřeštěnýma očima získává fantaskní vyprávění o nadpřirozených schopnostech zneklidňující vyznění.