Běloby
Film o malých, ale důležitých radostech, selháních a dobrodružstvích, ale i omezeních mexické současnosti. Tomás má světlejší pleť než jeho starší bratr a lidé mu to nezřídka předhazují. Fede zvaný Sombra žije na jihu, kam za ním bratr přijede, když už si s ním jejich matka neví rady. Ve městě se zrovna konají studentské demonstrace, které však bratry míjejí, nejen proto, že své síly v jinak ospalých dnech zaměřili na hledání tajemného hudebníka, o němž se říká, že trpí cirhózou jater a navíc kdysi rozplakal Boba Dylana. Debutující režisér sleduje mladé hrdiny s pochopením a přívětivostí, a jakkoliv se dotýká nesmírně citlivých otázek, nikdy neopouští celkovou hravost. Rozjitřený styl filmu jako by kopíroval zbystřené smysly hrdinů, kteří sice mnoho nedělají, ale rozhodně nejsou jakkoliv usedlí. Film ve své stylizaci kopíruje trochu dětskou představu o světě, která se ale pod vlivem událostí pozvolna formuje a nachází soustředění.