Substance
Impresionistická reflexe neštěstí v japonské Fukušimě nám předkládá obrazy zkázy, lidské zoufalosti a chaosu. V hypnotických víceexpozicích, jako čistá vizuální substance, se záběr přelévá do záběru, aby se složily v abstraktní vjem paralyzovaného cizince, navštěvujícího zemi postiženou apokalypsou.
Tři roky trvalo mladému německému dokumentaristovi, než nalezl způsob, jakým naložit se záběry, které pořídil v Japonsku krátce po katastrofě ve Fukušimě. Obrazy zkázy, lidské zoufalosti a chaosu nakonec poskládal do impresionistické filmové koláže, v níž jsou hypnotické víceexpozice doprovázeny sugestivní zvukovou stopou. Ve filmovém rámu se před námi rozlévá amorfní audiovizuální substance, která přibližuje abstraktní vjemy paralyzovaného cizince, který je v neznámé zemi konfrontován s neštěstím apokalyptických rozměrů.