Na plný plyn
Dítě, náročná práce a každodenní divoké večírky. Každý večer jiný partner, hodně alkoholu a sex bez zábran. Evi chce užívat života plnými doušky a jde ve všem do extrému, až se jí jednoho dne věci vymknou zpod kontroly a mladá žena, jejíž život běžel dosud „na plný plyn“ se střemhlav řítí do velké katastrofy...
Evi je atraktivní mladá žena, svobodná matka, která s malou dceruškou žije v lyžařské oblasti. Během sezony si vydělává jako servírka, a když má noční, což se stává dosti často, musí se o šestiletou dceru Paulu postarat starší sestra, která žije spořádaným životem a dokáže holčičce poskytnout rodinné zázemí. Přes den obsluhuje Evi v restauraci, po obědě na ni čeká práce ve výčepu pod sjezdovkou, v noci je tu pak hotelový bar s diskotékou. Chce si užít, a tak je každý její večer zakončen divokým večírkem plným alkoholu, z něhož pokaždé odchází s jiným partnerem. Jakýkoli lyžař chtivý sexu je u ní vítán. Evi žije na doraz, vždy dělá všechno „na plný plyn“. Jen když se pořádně napije, cítí se být sama sebou – veselá, odvázaná, bez zábran. Po pár hodinách spánku se snaží alespoň na chvíli vidět dcerku a pospíchá ke školnímu autobusu, kde se pokouší zajistit si Paulinu přízeň různými dárečky. Pak rychle do práce a večer ji zase čeká zábava. I tato noc bude dlouhá a jméno muže, vedle kterého se probudí, si už patrně ráno nebude pamatovat. Jak dlouho se ale dá takovéto tempo vydržet? I Evi si musí jednoho dne přiznat, že nad svým životem ztrácí kontrolu.