Fotostudio To Sang
Pomalá jízda kamery amsterodamskou ulicí vymezuje dějiště středometrážního dokumentu, jehož skrytým tématem je vztah fotografie a filmu. Fotostudio To Sang není film o porovnávání síly médií – fotografie a filmu -, nýbrž daleko spíše o jejich skryté koexistenci.
Pomalá jízda kamery amsterodamskou ulicí vymezuje dějiště středometrážního dokumentu, jehož skrytým tématem je vztah fotografie a filmu. V ulici se nacházejí malé firmy přistěhovalců ze Surinamu, Číny, Pákistánu či Turecka. Jejich osudy se ve van der Keukenově režii protnou v osobě čínského fotografa Li To Sanga, který společně s manželkou provozuje malé fotostudio. Právě do něho postupně zajdou v doprovodu kamery imigranti z okolních krámků, aby si nechali udělat fotografický portrét. Zatímco mistr To Sang inscenuje své objekty do posledních detailů podle své vyhraněné představy výtvarníka, probíhá méně nápadná manipulace filmové režie. To Sang Fotostudio není film o porovnávání síly médií – fotografie a filmu –, nýbrž daleko spíše o jejich skryté koexistenci.