V náruči Morfeově
Spánek – jednoduchý v základním pojmenování, unikavý v pokusech o komplexní vysvětlení všech jeho projevů. Co se děje za zavřenými víčky, když ztratíme vědomí a oddáme se snům? A jak se naše vnímání reality proměňuje, když je hranice mezi stavem bdělosti a spánku narušena? Marc Schmidt nás v novém dokumentu seznamuje s několika protagonisty, kteří trpí spánkovými poruchami, a nenápadně pomocí filmových prostředků navozuje pocit, jaké to je při nespavosti uváznout někde mezi snem a skutečností. Když totiž spánek přestává být automatickou součástí života, otevírají se nám nové cesty, jak můžeme na svou existenci nahlížet.