Kámen k zemi nespěchá
Když se jeden rok na obloze neobjeví pravidelný roj meteoritů, Tor usoudí, že nic nemá smysl. Snaží se sžít s tímto novým postojem, ale jeho zvědavost bude asi problém. Nekonvenční pohled na depresi a vhled do lidského nitra prostřednictvím nečekaně hravého vyprávění si v konkurenci letošní Mezinárodní soutěže na Festivalu krátkých filmů Praha vydobyl hned dvě Zvláštní uznání poroty, a to za režii a za výkon v hlavní herecké roli.