The Gronholm Method
Just how far is a person prepared to go in order to become “the chosen one”? Seven candidates audition for a job in a high managerial position. The selection process involves the application of the so-called Gronholm method of elimination, which German army officers had to go through after the 1st World War. 5 Goya nominations in 2006.