Bunny Chow
One crazy weekend for three wannabe stand-up comedians, who head off together to Oppikoppi, South Africa’s biggest annual rock festival, in search of sex, drugs and rock’n’roll. An original comedy about young people from contemporary Johannesburg.
The film follows the raucous and often ridiculous weekend journey of three stand-up comedians. Egos run high and careers are at stake as Kags, an arrogant womaniser, Joey, a devout yet belligerent Muslim, and Dave, a somewhat innocent and naive “dishwasher” with dreams of making it big on the comedy scene, embark on a road trip to Oppikoppi, South Africa’s biggest annual rock festival. The trio slip out of their normal lives for a few dusty and increasingly absurd days with hopes of mass debauchery, drugs, rampant sex, true love and huge success on stage with their comedy pieces, but they get a bit more than they bargained for. An original comedy about young people from contemporary Johannesburg, with real stand-up comedians, who made a major contribution to the final shape of the film.