A glance at people living in contemporary Buenos Aires, a profoundly contradictory city where drama blends with comedy, friendship with enmity, abuse with solidarity, and the desire to leave with the desire to stay. A fragmented story of uncertainties and decisions which cannot be put off.
A portrait of people living in contemporary Buenos Aires, a profoundly contradictory city where drama blends with comedy, friendship with enmity, abuse with solidarity, the desire to leave with the desire to stay. A fragmented story of uncertainty and decisions to be taken, with two women seeking a better life amidst economic and emotional dilemmas, a man finding strength and confidence in love, a couple who want a child at any cost, even if this requires them to use less orthodox means, and a man who believes he can change his life by emigrating to Ibiza... As time goes on, men and women of differing age, class and lifestyle try meanwhile (mientras tanto) to find the best possible route, be it within or outside the labyrinth that is Buenos Aires.