Portrét několika lidí žijících v současném Buenos Aires, ve městě plném rozporů a protikladů, kde se drama prolíná s komedií, přátelství s nenávistí, zneužívání se solidaritou a touha odjet s touhou zůstat. Mozaikovitý příběh plný nejistot a rozhodnutí, která se už nedají odkládat.
Portrét několika lidí žijících v současném Buenos Aires, ve městě plném rozporů a protikladů, kde se drama míchá s komedií, přátelství s nenávistí, zneužívání se solidaritou a touha odjet s touhou zůstat. Mozaikovitý příběh plný nejistot a rozhodnutí, která se už nedají odkládat. Dvě ženy se snaží o lepší život uprostřed ekonomických a citových problémů, muž hledá sílu a důvěru v lásce, dvojice touží po dítěti a snaží se ho získat všemožnými, i méně ortodoxními, prostředky, jiný muž věří, že může změnit svůj osud, když odjede na Ibizu... Lidé různého věku, společenského postavení a životního stylu se snaží právě teď (mientras tanto) najít nejlepší možnou cestu: ať už tu uvnitř labyrintu Buenos Aires, nebo takovou, která z něj vede ven.