Jane F, an unsuccessful slacker actress, is having a bad day. And it gets more outrageous and comically surreal when she treats herself to a batch of cupcakes that aren’t as innocent as they appear. Trying to cross town, she ends up setting out on a long, strange trip through time and space.
Jane F, an unsuccessful slacker actress, is having a bad day. And it’s getting more outrageous and comically surreal by the minute. Jane’s misadventures begin when she treats herself to a batch of cupcakes left unattended by her psycho roommate that prove not as innocent as they appear. Soon she is trying to cross town so she can repay an unforgiving drug dealer, attend an audition, and somehow replace the precious cupcakes. Bumming a ride from her roommate’s friend – who is totally infatuated with her – she sets out on a long, weird trip.