Jane F., neúspěšná herečka, má špatný den. Její komicky surreálné dobrodružství začne, když si v nestřežené chvíli dá několik koláčků, které ani zdaleka nebyly tak nevinné, jak vypadaly. Potřebuje se dostat z jednoho konce města na druhý a odstartuje dlouhou a podivnou jízdu prostorem a časem.
Jane F., neúspěšná herečka, má špatný den. A zhoršuje se každou minutu. Její komicky surreální dobrodružství začíná, když si v nestřežené chvíli dá několik koláčků, které patří její šílené spolubydlící. Až později se ukáže, že koláčky ani zdaleka nebyly tak nevinné, jak vypadaly. Jane se musí dostat z jednoho konce města na druhý, aby zaplatila drogovému dealerovi, který nic neodpouští, aby se účastnila konkurzu a taky aby nějak nahradila už zmiňované vzácné koláčky. Když na příteli své spolubydlící, který je do ní zblázněný, vyloudí svezení, začne dlouhá a podivná jízda.