Euphoria
This film, labelled “Discovery of the Year”, is intriguing for its unusual visual and musical images depicting an impulsive, passionate yet tragic love affair. The pair find they are unable to deal with their sudden emotions and a love which is as elemental as the boundless Steppe, cut through by the majestic current of the river Don.