Renowned Lithuanian documentarist Audrius Stonys pieces together fragments of a sophisticated, aesthetic mosaic to create a study of human corporeality which, in an ideal union with spiritual equilibrium, can sustain us with the pledge that old age doesn’t have to be a painful wait for the last breath.