Forever Never Anywhere
A history teacher named Baisch and his irascible brother-in-law, Anzengruber, who is addicted to sedatives, are coming back one night from the inauguration of their family business. On their way home Schwanenmeister, a talentless, small-time crowd-pleaser of the worst kind, gets mixed up in their journey. Instead of being at home in their beds, however, the three mismatched and conflicting antiheroes suddenly find themselves at a bleak crossroads, in a hopelessly absurd and bizarre situation, trapped in the car at some deserted location with no possibility of escape and no promise of rescue in sight. But even a ray of hope however may be just a prelude to a quirk of fate orchestrated by Toni, the son of an instructor running a summer camp for obese children... Thus begins a bleak and bizarre tragicomedy, with man and lab-rat in the same boat.