Věra’s and Daniel’s marriage is only managing to survive through force of habit. Like the media-star couple, nurse Eva, terminally ill designer Martin and the young Macedonian Liana are also trying to find their place in life. The succession of habitual lies, games and manipulation becomes more serious with the murder of a girl Daniel recommended to some Japanese clients… Experienced director Ivan Vojnár offers a psychological drama about a fast-moving modern world from which spontaneity, humanity and spiritual values are slowly ebbing away.