Manželství stárnoucí herečky Věry a arogantního, nevěrného Daniela udržuje jen síla zvyku. Podobně jako mediálně úspěšní manželé si své místo v životě hledají i ošetřovatelka Eva, umírající designér Martin a mladá Makedonka Liana. Řetězec všednodenních lží, her na schovávanou a manipulací získá na vážnosti ve chvíli, kdy je zavražděna dívka, kterou Daniel doporučil japonským klientům do reklamní kampaně na umělé květy sakury... Zkušený režisér Ivan Vojnár nabízí psychologické drama o uspěchaném moderním světě, ze kterého se vytrácí přirozenost, lidskost i duchovní hodnoty.