My Little Brother from the Moon
When you discover your little brother really isn’t like other children, you have to find out why. What if he’s come from the Moon? In this animated film by Frédéric Philibert, a little girl accurately describes her autistic brother’s thought processes and shows how she manages to find a way to get through to him.