An industrial area, a balloon shop, three crooks, a diet shake, a dinosaur in the front yard, two handcuffed homosexuals, a bowling lane, a grande poodle, a tap dancing crook, a sweat suit, even more sweat suits: has the trail gone cold or are they on the right track? An absurd film about a quest that goes nowhere.