Libby, who is deaf, is growing up in a family where, for all the rush, there’s still no time left for the seemingly shy little girl. Everything changes when she meets a social worker named Joanne… This Academy Award-winning short film is an empathetic manifesto on the right of the deaf to have their own language. The screening will be followed by a discussion with the filmmaking delegation headed by screenwriter and actress Rachel Shenton, ambassador of Britain’s National Deaf Children’s Society.