Neslyšící Libby vyrůstá v rodině, kde pro samý spěch nezbývá pro zdánlivě zakřiknutou holčičku čas. Vše změní až setkání se sociální pracovnicí Joanne… Oscarem ověnčený krátký film je empatickým manifestem práva neslyšících na vlastní řeč. Projekci snímku doplní debata s tvůrčí delegací v čele se scenáristkou a herečkou Rachel Shentonovou, patronkou britské Národní asociace neslyšících dětí.