Home Is Where the Scars Are From
Andi shares a deserted building with a group of fellow-squatters he considers his family. One day his sister turns up unexpectedly with her small son Levi, seeking refuge from her abusive boyfriend; she has nowhere else to turn. So Andi suddenly finds himself in the role of uncle, the squat is transformed into an alternative kindergarten, and the estranged pair become the siblings they once were.