Andi je squatter a za svou rodinu považuje přátele, se kterými vídeňskou vybydlenou budovu obývá. Jednoho dne se ale nečekaně objeví jeho sestra společně s malým synkem Levim. Fyzicky ji týral přítel a nemá kam jít. Z Andiho se tedy stává strýček, z nehostinné budovy školka a z jejích obyvatel Leviho přátelé, se kterými chlapeček tráví čas mnohem raději než v té opravdové školce. Zdánlivý klid dává dospělým sourozencům čas dotknout se ran z minulosti a možná se je i pokusit zacelit… Snímek, kde hlavní roli hrají nejen herci, ale i budova, jejíž stěny mají mnoho co říct.