Film material as an intermediary of spiritual immersion, as a way in which to appreciate the passing of time? The Canadian filmmaker (otherwise closely associated with the performance project Jerusalem in My Heart) brings a new dimension to limestone structures in Montreal, which she shot on reversal film over a period of seven years.