Filmový materiál jako prostředník spirituálního ponoru, jako způsob, jak procítit plynutí času? Kanadská filmařka (jindy úzce spolupracující s kapelou Jerusalem in My Heart) dává nový rozměr vápencovým stavbám v Montrealu, které po dobu sedmi let natáčela na diapozitivní filmový materiál.