Framed by Jorge Luis Borges’s verse, this poetic collage is the work of an artist with a feel for shimmering ordinariness and seemingly conventional images and their structures. Random fragments are assembled to create an agreeable film prompting us to contemplate whether we can reproduce moments once borne away by the river of time.