Básní Jorgeho Luise Borgese rámovaný film je poetickou koláží umělce, který má cit pro mihotavou každodennost i zdánlivě obyčejné obrazy a jejich struktury. Mimoděčně podané střípky se skládají v uspokojivý film, ponoukající k úvahám, zda můžeme reprodukovat momenty, které už jednou odnesla řeka času.