Invisible Waves
Set in the exotic locations of post-Tsunami Phuket, Hong Kong and Macau, Invisible Waves, enhanced by Christopher Doyle’s cinematography, is a moody, violent and atmospheric film noir thriller about the search for redemption and surviving the choices we make.
The desperate Kyoji is on the run after killing his lover Seiko. Seiko was also the wife of Kyoji’s boss who, after discovering the adulterous affair, hired Kyoji to kill her. On a cruise ship to Thailand, where Kyoji plans to go into hiding, he meets the mysterious and beautiful Noi. She immediately captivates Kyoji, but their lives are already entwined in ways he never imagined. When Kyoji reaches Thailand, his problems take a much more deadly turn. Kyoji soon discovers the truth about Noi whilst he struggles to elude the men his boss sent to kill him, and to face his own feelings of guilt… A melancholic, violent and atmospheric thriller enhanced by Christopher Doyle’s cinematography.