Melancholický thriller plný násilí se sugestivní atmosférou umocněnou kamerou Christophera Doylea se odehrává v exotickém prostředí současného Phuketu, Hongkongu a Macaa a vypráví o cestě k vykoupení a o snaze přežít následky vlastních činů.
Zoufalý Kyoji je na útěku. Zabil svou milenku Seiko. Seiko byla manželkou jeho bosse: ten, když přišel na její nevěru, přikázal Kyojimu, aby ji zabil. Na lodi do Thajska, kde se Kyoji hodlá ukrýt, narazí na záhadnou a krásnou Noi, která ho okamžitě zaujme. Jejich životy jsou ale propojeny víc, než Kyoji tuší. Když se Kyoji dostane do Thajska, jeho situace se ještě zhorší. Kyoji brzy zjistí, kdo je Noi. Zároveň musí unikat před muži, které poslal jeho boss, aby ho zabili, stejně jako před vlastními výčitkami svědomí… Melancholický thriller plný násilí se sugestivní atmosférou umocněnou kamerou Christophera Doylea.