Osobní rychlost
Delia je mladá matka, která žije už dvanáct let v bezvýchodném vztahu s násilnickým manželem. Když ji jedné noci opět surově zmlátí, Delia se konečně rozhodne získat zpět svoji sílu, kterou téměř ztratila. Greta, ctižádostivá redaktorka kuchařských knížek, je na životní křižovatce. Zápasí s nevěrou a vztahem ke svému hodnému, ale poněkud nudnému manželovi. A Paula se ocitla v krizi po zážitku, během něhož téměř přišla o život. Cestou za matkou vezme do auta stopaře, zmláceného kluka, který jí nepřímo pomůže najít v sobě novou sílu. Film vypráví příběhy tří žen zápasících o smysl svého života. Každá z nich se musí nějak rozhodnout - a toto rozhodnutí změní její život.