Pokoutní šachta
Chaolu, který přijel za prací do uhelných dolů, spolu se Songem a Tangem fárá pod zem. Tam ho však čeká násilná smrt a dvojice "partnerů", předstírajících tragickou nehodu, vyinkasuje od majitele dolu odstupné pro rodinu oběti. Poté se vydají hledat dalšího "příbuzného" a setkávají se s šestnáctiletým vesnickým chlapcem Juanem. Film získal Stříbrného medvěda na MFF v Berlíně 2003, Cenu za nejlepší film, nejlepší režii, nejlepší herecký výkon a Cenu publika i kritiky na Festivalu asijských filmů v Deauville 2003.