Válka bez obrazů
Alžírský filmař Mohammed Soudani se po třiceti letech vrací do své vlasti v doprovodu fotografa Michaela von Graffenrieda, který v devadesátých letech dokumentoval krutost tehdejší alžírské reality. Společně hledají osoby z Graffenriedových snímků, aby je s nimi konfrontovali.
Dokumentární film zaznamenávající dvojí návrat do severoafrického Alžírska. Poprvé po třiceti letech přijíždí zpět do své vlasti režisér Mohammed Soudani a zároveň s kamerou sleduje návrat fotografa Michaela von Graffenrieda do míst, kde v letech 1991 až 2000 pořizoval snímky tváří místních obyvatel bez jejich vědomí. Režisér doprovází fotografa při opětovném hledání lidí, kterým doslova „ukradl“ podobiznu. Snímek je svědectvím těchto podivných setkání a zároveň pohledem na současné Alžírsko. Fotografie slouží jako záminky k setkáním, při kterých dochází k vyvolání vzpomínek na nedávnou historii země sužované terorismem. Soudaniho snímek poutavým způsobem zaznamenává cestu od fotografie k osudu na ní zobrazené osoby.