Laurel Canyon
Laurel Canyon, to je „Greenwich Village Hollywoodu“, plná hudebníků, herců, umělců. Poněkud extravagantní a bohémská producentka Jane už něco na hudební scéně pamatuje a monetálně se snaží protlačit na výsluní jednu britskou skupinu. Jen shodou okolností je zpěvák skupiny i jejím milencem. Do toho přichází její poněkud upjatý a seriozní syn a budoucí lékař Sam, který se za každou cenu chce od své volnomyšlenkářské matky odlišit. Nicméně je nucen se svou přítelkyní a zároveň snoubenkou Alex strávit v rodném domě studijní volno a rozhodně není nadšen z nucené koexistence s matčinými hlučnými kamarády a nevázanou hudební kapelou. Společné soužití ovšem postaví na hlavu některé dosud pevně přijímané pravdy a postoje… Hlavní roli Samovy matky Jane zvtárnila Frances McDormand, která se objevila například ve filmu Fargo bratří Coenů.