Fantastický svět
Alice a Susi sní o herecké dráze a vystupují po večerech v laciných kabaretech. Neustálé překonávání každodenních potíží však přiblíží rozpad jejich kabaretiérské dvojice i přátelství.
"Fantastický svět" je peep show, v níž vystupuje Alice. Zatímco se svléká v erotických kabinách, sní o tom, že bude herečkou. Tento sen s ní sdílí i její kamarádka Susi. Obě po večerech vystupují v laciných kabaretech, v nejrůznějších lokálech nabízejí svá komická hudební vystoupení a šijí si výstřední kostýmy. Náplň jejich každodenního života se však začíná různit a postupně ohrožuje nejen jejich sny, ale i přátelství. Zatímco nezaměstnaná Susi podstupuje ponižující přijímací pohovory, aby získala práci, která ji vlastně nezajímá, Alice zase marně pročítá inzeráty a telefonuje do agentur. Poznává zkorumpované prostředí, kde se za kontakty platí. Susi je na tom o něco lépe. Je mladší a vydělává si tím, že stojí modelem. Navíc jednoho dne potkává fotografa Jotu, zatímco Alice jen marně sní o nějakém vztahu. Brzy nato Susi oznámí, že hodlá kabaretu zanechat. Alice si uvědomuje, že by i ona měla opustit svou dosavadní činnost v peep show, ale nemá odvahu. Přitom ví, že jednou se stejně bude muset vrátit do skutečného světa.