Musím tě svést
Komorní hořká komedie o pokřiveném manželském trojúhelníku (úspěšná ministryně české vlády, manžel – zkrachovalý podnikatel a jeho přítel, sukničkářský majitel reklamní kanceláře), ve které se všichni snaží ublížit všem, ale nakonec zraňují nejvíce sami sebe. Český lev 2002 Ivanu Trojanovi za mužský herecký výkon v hlavní roli.
Martina je úspěšnou ministryní české vlády, její manžel Karel naopak zkrachovalým podnikatelem. Manželství je v krizi – Martina vyčítá mužovi jeho nevěry a on jí zase to, že mu nechce povolit rozvod. A tak Karel volí netradiční řešení: požádá svého přítele Otu, majitele reklamní kanceláře a vyhlášeného sukničkáře, aby Martinu svedl. Sám hodlá nevěru tajně zdokumentovat videokamerou, aby tak konečně získal pádný důvod pro rozvodovou komisi. Jenže jak už to bývá, všechno se má nadále odvíjet jinak než podle naplánovaného scénáře... Kolotoč lží, intrik, přetvářek a manipulací se roztáčí. Režisérčina hořká komedie poukazuje na pokřivené vztahy protagonistů manželského trojúhelníku a na jejich bezcitnou hru o city, ve které se všichni snaží ublížit všem, ale nakonec zraňují nejvíce sami sebe. Svůj zatím druhý celovečerní film natočila scenáristka a režisérka Andrea Sedláčková na základě soudničky ve francouzském tisku. Snímek vzdáleně připomíná Kunderovy povídky ze sbírky Směšné lásky. Představitel Karla Ivan Trojan získal Českého lva 2002 za mužský herecký výkon v hlavní roli.