Oáza
Hong Jong Du se vrací z vězení, ale rodina už mírně retardovaného muže dávno odepsala. Ten se náhodou setká s postiženou dívkou Gong Ju, která své nejbližší také nezajímá. Mezi dvěma vyděděnci se začíná rodit křehké pouto přátelství a lásky. Na MFF v Benátkách 2002 získal film Zvláštní cenu za nejlepší režii, Cenu M. Mastroianniho pro herečku Moon So-ri a Cenu FIPRESCI.
Hong Jong Du, jehož propustili z vězení, hledá v Soulu své příbuzné. Bratři se přestěhovali; ani oni, ani matka z jeho návratu rozhodně nemají radost. S mírně retardovaným mužem jsou totiž věčné problémy, protože se nedokáže zařadit do společnosti. Nakonec získá práci v malé dílně na opravu automobilů. Rodina však neví, že Jong Du vyhledal bydliště člověka, na jehož smrti měl kdysi nešťastný podíl, a náhodou se přitom setkal s jeho nemocnou dcerou Gong Ju. Dívka trpí mozkovou obrnou, ale bratr ani příbuzní se o ni nezajímají. Jong Du dívku fascinovaně sleduje, pošle jí květiny a ovoce a pak za ní vnikne až do bytu. Neudrží svou vášeň na uzdě a pokusí se bezmocnou Gong Ju znásilnit. Dívka však dostane záchvat a téměř zemře. Přesto se mezi dvěma vyděděnci začne rodit křehké pouto přátelství, přerůstající v lásku. Jediný Jong Du totiž chápe, že navzdory fyzickému postižení je jeho "Princezna" okouzlující žena se smyslem pro humor. Okolí však takový vztah nedokáže přijmout.